Realistic HD photo depicting how Artificial Intelligence Has Influenced and Continues to Influence the World of Video Games

Πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη Έχει Επηρεάσει και Επηρεάζει τον Κόσμο των Βιντεοπαιχνιδιών

Uncategorized xEN

Στον κόσμο των βιντεοπαιχνιδιών, φαίνεται σαν να ήταν μόλις χθες που οι συζητήσεις επικεντρώνονταν στο πόσο “next-gen” ήταν οι μη-παίκτες χαρακτήρες στο Red Dead Redemption 2 ή πώς οι αποφάσεις που προκύπτουν από κάθε παιχνίδι θα οδηγούσαν την ιστορία μπροστά. Λίγο γνωρίζαμε ότι αυτά κρύβουν ένα πιο ζωηρό θέμα που τώρα έχει εξελιχθεί πέρα ​​από κάθε αναγνώριση. Σήμερα, οι συζητήσεις μας για τα βιντεοπαιχνίδια είναι γεμάτες δύο γράμματα – ΤΝ (Τεχνητή Νοημοσύνη). Θέλουμε το θέλετε όχι, η ΤΝ βρίσκεται εδώ και κάνει όλο και περισσότερα πράγματα καθημερινά – και καλά και κακά. Είναι ο μικρός φίλος που φοράει κοστούμι, είτε αγγελικό είτε διαβολικό. Ας ρίξουμε μια ματιά σε πώς η ΤΝ έχει επηρεάσει και επηρεάζει τον κόσμο των βιντεοπαιχνιδιών:

Εφαρμογή ΤΝ/ΜΜ στα βιντεοπαιχνίδια: Όταν οι μη-παίκτες χαρακτήρες και οι CPU players προκαλούν ‘αποφάσεις’ στο εσωτερικό του παιχνιδιού

Υπάρχει μια καθαρή διαφοροποίηση όταν μιλάμε για ΤΝ σήμερα σε σχέση με όταν αναφερόμασταν σε αυτήν στα παιχνίδια πριν από δέκα χρόνια. Παλιότερα, η ΤΝ αναφερόταν συχνά στον CPU παίκτη με τον οποίο παίζετε είτε σε ένα παιχνίδι για έναν παίκτη είτε για πολλούς παίκτες ή στους μη-παίκτες χαρακτήρες (NPCs). Σήμερα, οι συζητήσεις αφορούν τη χρήση δημιουργικής ΤΝ για τη δημιουργία βιντεοπαιχνιδιών ή την απασχόληση ανθρώπων να προγραμματίζουν παιχνίδια για εσάς.

Η ΤΝ εντός του παιχνιδιού, τα τελευταία χρόνια, ήταν ένας ζωτικός μέρος του τρόπου που έχουμε απολαύσει τα παιχνίδια. Οι αυτόνομες αποφάσεις που λαμβάνουν οι NPCs όταν αλληλεπιδράτε με αυτούς ήταν ζωτικές για τη δημιουργία ενός αφοπλιστικού κόσμου. Ρίχνετε τον σκούπα στη λίμνη στο Untitled Goose Game και ο κηπουρός NPC εγκαταλείπει τα πάντα για να προσπαθήσει να την φέρει πίσω. Αυτοί οι απλοί μηχανισμοί ΤΝ αποτελούν θεμέλιο των παιχνιδιών.

Αυτή είναι η μορφή ΤΝ που μπορεί να αναπτυχθεί περαιτέρω για να σας μεταφέρει σε έναν κόσμο που είναι διαφορετικός από το δικό σας, αλλά ταυτόχρονα τόσο οικείος.

Η μηχανή αυτή σας γνωρίζει: Κινήσεις που είναι δυνατές μόνο με τη μάθηση μηχανής και προσαρμοστικά δημιουργημένα επίπεδα ή αγίους τόπους

Το The Last Of Us Part II διαθέτει μια εντυπωσιακή προγραμματιστική ΤΝ, όπου οι NPCs αισθάνονται σχεδόν πολύ πραγματικοί. Αν σκοτώσετε έναν σκύλο που ετοιμάζεται να σας επιτεθεί, ακούγετε το NPC ιδιοκτήτη του σκύλου να φωνάζει τ’ όνομα του από απόσταση, κάνοντας σας να αισθανθείτε ο χειρότερος άνθρωπος στον κόσμο. Ο τρόπος με τον οποίο σας ανιχνεύουν οι NPCs στο ίδιο παιχνίδι είναι σχεδόν πραγματικός, είτε με βάση τη μυρωδιά είτε από τον τρόπο που έπεσε το τελευταίο σας θύμα στο έδαφος – αυτή είναι η ιδανική μορφή δυνατοτήτων μάθησης της μηχανής που απαιτείται για την εξέλιξη των παιχνιδιών.

Τα προσαρμοστικά δημιουργημένα επίπεδα ή αγίοι τόποι είναι μερικές από τις καλύτερες εφαρμογές της ΤΝ με αλγόριθμους. Παιχνίδια όπως το No Man’s Sky, το Hades και η σειρά Diablo βρίσκονται στο φάσμα αυτού του είδους προγραμματισμού που φέρνει έναν ανεπανάληπτο βαθμό επαναληψιμότητας σε αυτού του είδους τα παιχνίδια απλά επειδή κανένα επίπεδο δεν είναι ποτέ το ίδιο. Τα επίπεδα αλλάζουν βάσει της ΤΝ και των αλγορίθμων, και μια νέα ημέρα φέρνει κάθε φορά έναν νέο αγιότοπο.

ΤΝ/ΜΜ για την αποτροπή της απάτης στα βιντεοπαιχνίδια

Το λογισμικό αντιαπάτης ήταν μία από τις μεγαλύτερες εφαρμογές στον μεγάλης κλίμακας κόσμο των βιντεοπαιχνιδιών. Οι αγώνες esports και οι παίκτες συνήθως βασίζονται στον ανιχνευτή ΤΝ για την ανίχνευση των απατώντων και τη βεβαίωση ότι κανείς δεν έχει αθέμιτο πλεονέκτημα έναντι του άλλου παίκτη, επιπέδων πεδίου για ομάδες ή ατομικούς παίκτες.

Η μηχανική μάθηση βοηθά να κατανοήσει τις κινήσεις, τις διαδρομές, τις βολές και τους χρόνους επιδράσεων για να εκτιμήσει εάν ο παίκτης κάνει απάτη ή όχι και να λάβει τα κατάλληλα μέτρα. Το Denuvo είναι ένα από τα καλύτερα παραδείγματα, παρόλο που τυγχάνει κάποιας αμφισημίας όσον αφορά τη διαχείριση των ψηφιακών δικαιωμάτων και την αποκάλυψη αυτών που παραβιάζουν πνευματικά δικαιώματα. Επίσης επηρεάζει τους προγραμματιστές με το υψηλό κόστος συνδρομής για τις άδειες, αλλά σε επίπεδο βασικής λειτουργίας κάνει ό, τι αναμένεται από ένα παιχνίδι ή έναν προγραμματιστή.

Η Μέρα της

Τεχνητής Νοημοσύνη (ΤΝ): Αναφέρεται στην νέα γενιά της τεχνολογίας που επιτρέπει σε μηχανές να εκτελούν εργασίες που πρωτίστως απαιτούσαν ανθρώπινη νοημοσύνη.

Μη-παίκτες χαρακτήρες (NPCs): Αναφέρεται στους χαρακτήρες σε ένα βιντεοπαιχνίδι που δεν ελέγχονται από τον παίκτη, αλλά από το λογισμικό του παιχνιδιού.

CPU παίκτης: Αναφέρεται στον παίκτη που ελέγχεται από τον υπολογιστή.

Αλγόριθμοι: Προγράμματα ή σειρά εντολών που περιγράφουν μια ακολουθία ενεργειών που πρέπει να γίνουν για να επιλύσει μια συγκεκριμένη εργασία.

Greek FAQ about Red Dead Redemption 2

Red Dead Redemption 2 official website

The Last Of Us Part II official website

No Man’s Sky official website

Hades official website

Diablo official website