Η Amazon προσφέρει μια νέα λειτουργία γεννήτριας AI που υπόσχεται να εξισορροπήσει το πεδίο για μικρές επιχειρήσεις και μεγάλες εταιρείες, δημοκρατίζοντας την πρόσβαση σε εικόνες διαφημίσεων υψηλής ποιότητας και πλούσιες σε περιεχόμενο. Αυτό θα μπορούσε να επιτρέψει σε περισσότερους διαφημιστές να δημιουργούν ελκυστικές διαφημίσεις χωρίς την ανάγκη για εξειδικευμένη εμπειρογνωμοσύνη ή εκτεταμένους πόρους, βελτιώνοντας έτσι την συνολική ποιότητα και αποτελεσματικότητα της ψηφιακής διαφήμισης1.
Σε μια κίνηση που στοχεύει στην απλοποίηση της διαδικασίας δημιουργίας διαφημίσεων, η Amazon Ads έχει κυκλοφορήσει μια λειτουργία γεννήτριας εικόνων που λειτουργεί με AI σε δοκιμαστική έκδοση. Αυτό το εργαλείο υπόσχεται να αντιμετωπίσει ένα σημείο πόνου που έχει είναι διαδεδομένο μεταξύ των ψηφιακών διαφημιστών: την πολυπλοκότητα του σχεδιασμού ελκυστικών διαφημίσεων. Η νέα λειτουργία θα μπορούσε να αλλάξει το παιχνίδι στον συνεχώς εξελισσόμενο τομέα της ψηφιακής διαφήμισης, συνδυάζοντας καλλιτεχνικές και επιστημονικές προσεγγίσεις1.
Σύμφωνα με μια έρευνα που διεξήγαγε η Amazon τον Μάρτιο του 2023, σχεδόν το 75% των διαφημιστών που αντιμετώπισαν προβλήματα με την επιτυχία της καμπάνιας τους αναγνώρισαν τη δημιουργία διαφημίσεων και την επιλογή ενός δημιουργικού μορφότυπου ως τις κύριες προκλήσεις τους. Η Colleen Aubrey, ανώτερη αντιπρόεδρος των προϊόντων και της τεχνολογίας της Amazon Ads, δήλωσε ότι η εταιρεία είναι δεσμευμένη στο “να μειώνει την τριβή για τους διαφημιστές” και να παρέχει εργαλεία που ενισχύουν την επίδραση των διαφημίσεων ενώ ελαχιστοποιούν την προσπάθεια1.
Η λειτουργία γεννήτριας εικόνων που λειτουργεί με AI βοηθά τις μάρκες να παρουσιάζουν τα προϊόντα τους σε πραγματικές συνθήκες για καλύτερη απόδοση των διαφημίσεων. Οι διαφημιστές επιλέγουν το προϊόν τους στην κονσόλα διαφημίσεων της Amazon, κάνουν κλικ στο “Δημιουργία”, και το εργαλείο χρησιμοποιεί γεννήτρια AI για να παράγει μια ποικιλία εικόνων που αντικατοπτρίζουν τον τρόπο ζωής και το θέμα της μάρκας βάσει των λεπτομερειών του προϊόντος. Αυτές οι εικόνες μπορούν να προσαρμοστούν με τη χρήση σύντομων κειμένων, και μπορούν να δημιουργηθούν γρήγορα πολλές εκδόσεις για δοκιμές A/B1.
Το εργαλείο είναι σχεδιασμένο για να είναι φιλικό προς τον χρήστη, καθιστώντας το προσβάσιμο σε διαφημιστές όλων των μεγεθών, ανεξάρτητα από το εάν έχουν εσωτερικές δυνατότητες ή υποστήριξη από πρακτορείο. Η Amazon Ads έχει αρχικά κυκλοφορήσει αυτή τη λειτουργία σε μια επιλεγμένη ομάδα διαφημιστών και σχεδιάζει να επεκτείνει τη διαθεσιμότητά της με την πάροδο του χρόνου. Σκοπεύουν επίσης να βελτιώνουν συνεχώς το εργαλείο βάσει της ανατροφοδότησης των πελατών1.
Το μέλλον των λύσεων διαφήμισης γεννήτριας AI… Η γεννήτρια λειτουργία AI της Amazon υπόσχεται να εξισορροπήσει το πεδίο για μικρές επιχειρήσεις και μεγάλες εταιρείες, δημοκρατίζοντας την πρόσβαση σε εικόνες διαφημίσεων υψηλής ποιότητας και πλούσιες σε περιεχόμενο. Θα μπορούσε να επιτρέψει σε περισσότερους διαφημιστές να δημιουργούν ελκυστικές διαφημίσεις χωρίς την ανάγκη για εξειδικευμένη εμπειρογνωμοσύνη ή εκτεταμένους πόρους, βελτιώνοντας έτσι την συνολική ποιότητα και αποτελεσματικότητα της ψηφιακής διαφήμισης1.
Η κυκλοφορία ενός γεννήτριας εικόνων που λειτουργεί με AI ακολουθεί τις πρόσφατες προσθήκες της Amazon των περιγραφών γεννήτριας AI και των περιλήψεων των αξιολογήσεων των πελατών1.