Η Walmart, ο μεγαλύτερος λιανοπωλητής στον κόσμο, χρησιμοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη για να μεταμορφώσει τον τρόπο που ψωνίζουμε. Ο λιανοπωλητής χρησιμοποιεί τη γεννητική τεχνητή νοημοσύνη όχι μόνο για να αυτοματοποιήσει τις εργασίες του γραφείου, αλλά και για να βελτιώσει την εξυπηρέτηση των πελατών και τον τρόπο που ανακαλύπτουμε και βλέπουμε τα προϊόντα1.
Η Walmart έχει εφαρμόσει τη γεννητική τεχνητή νοημοσύνη σε πολλούς τομείς, συμπεριλαμβανομένης της βοήθειας στους πελάτες να βρίσκουν, συγκρίνουν και προσαρμόζουν προϊόντα, καθώς και να τους βοηθούν σε πολύπλοκες αγορές με τη χρήση φωνής ή κειμένου1. Ένας από τους τρόπους που η Walmart χρησιμοποιεί τη γεννητική τεχνητή νοημοσύνη είναι μέσω ενός ψηφιακού βοηθού για τους πελάτες, ο οποίος μπορεί να βοηθήσει σε διάφορα έργα, όπως η προετοιμασία για ένα πάρτι γενεθλίων, η διακόσμηση ενός σπιτιού για τις γιορτές ή η εξοπλισμός ενός νέου δωματίου φοιτητή1.
Η Walmart χρησιμοποιεί επίσης τη γεννητική τεχνητή νοημοσύνη για να δημιουργήσει 3D αντικείμενα από φωτογραφίες προϊόντων, τα οποία στη συνέχεια μπορούν να τοποθετηθούν σε εικονικά μοντέλα ή σε σαρωμένα δωμάτια. Με αυτόν τον τρόπο, οι πελάτες μπορούν να δουν πώς θα φαινόταν τα προϊόντα σε αυτούς ή στα σπίτια τους πριν τα αγοράσουν1.
Η Walmart χρησιμοποιεί τη γεννητική τεχνητή νοημοσύνη για να αποκτήσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στη βιομηχανία λιανικής πώλησης. Με τη χρήση της γεννητικής τεχνητής νοημοσύνης, η Walmart μπορεί να προσφέρει στους πελάτες της περισσότερη ευκολία, ποικιλία και προσωποποίηση. Μπορεί επίσης να μειώσει τα κόστη της και να αυξήσει την αποδοτικότητά της1.
Όταν ο μεγαλύτερος λιανοπωλητής, η Walmart, αναθεωρεί ολόκληρη την εμπειρία αγορών με την τεχνητή νοημοσύνη, μπορείτε να στοιχηματίσετε ότι ολόκληρο το λιανεμπορικό τοπίο θα ακολουθήσει. Με το μέγεθος και τους πόρους της, η Walmart θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει τη γεννητική τεχνητή νοημοσύνη με πολλούς άλλους τρόπους στο μέλλον για να αλλάξει για πάντα το λιανεμπόριο1.