Realistic high-definition image of artificial intelligence on the Fandom website

Η Τεχνητή Νοημοσύνη στην Ιστοσελίδα Fandom

Uncategorized xEN

Η Fandom, μια διαδικτυακή πλατφόρμα που διαθέτει wiki για πολλούς λάτρεις της φαντασίας, ανακοίνωσε ότι θα εισάγει νέα χαρακτηριστικά τεχνητής νοημοσύνης που προηγουμένως είχε δοκιμάσει. Όμως, αυτή τη φορά, η πλατφόρμα υπόσχεται στους χρήστες τη δυνατότητα να απενεργοποιήσουν αυτές τις λειτουργίες. Η πιο διάσημη λειτουργία που θα προστεθεί είναι οι “Γρήγορες Απαντήσεις” (Quick Answers), οι οποίες παρέχουν συνοπτικές απαντήσεις σε ερωτήματα με μορφή ερωτήσεων και απαντήσεων.

Η Fandom θα προσθέσει επίσης την τεχνητή νοημοσύνη στη διαδικασία ελέγχου εικόνων της για τη “γρήγορη και ακριβή αφαίρεση ακατάλληλου περιεχομένου”. Η εταιρεία συνεργάστηκε με την Coactive AI για την ανάπτυξη του Image Review. Οι διαχειριστές των wiki μπορούν να εγκρίνουν ή να απορρίψουν αυτόματα φωτογραφίες. Επιπλέον, η εταιρεία θα προσθέσει αυτόματες ετικέτες για την βελτιστοποίηση της αναζήτησης μηχανών.

Οι “Γρήγορες Απαντήσεις” επιτρέπουν στους επισκέπτες να βρίσκουν εύκολα απαντήσεις για συγκεκριμένες λεπτομέρειες που τους ενδιαφέρουν. Όμως, όταν η Fandom πρωτοδοκίμαζε τη λειτουργία αυτή τον Αύγουστο του 2023, μέλη της κοινότητας έκαναν παράπονα για το γεγονός ότι η τεχνητή νοημοσύνη απαντούσε συχνά εσφαλμένα και μερικές φορές ακατάλληλα. Οι δημιουργοί των wiki ζητούσαν μια δυνατότητα επεξεργασίας ή μια επιλογή απενεργοποίησης. Τουλάχιστον ένα fan project, το Hollow Knight Wiki, ανακοίνωσε ότι αποχωρεί από τη Fandom, εν μέρει λόγω αυτής της λειτουργίας.

Τώρα, η Fandom δηλώνει ότι οι διαχειριστές των wiki μπορούν να επανεξετάζουν τις απαντήσεις για να εξασφαλίσουν ότι είναι σωστές και ακριβείς για τη συγκεκριμένη λεπτομέρεια την οποία αφορούν. Η λειτουργία είναι προαιρετική, αλλά η Fandom δήλωσε ότι είναι διαθέσιμη στις σελίδες χαρακτήρων των πιο δημοφιλών της ιστοσελίδων, όπως ο Avatar (αναφέρεται στο bending αέρα, όχι στους μπλε εξωγήινους), το Harry Potter, το The Last of Us και το The Witcher. Οι διαχειριστές μπορούν να χρησιμοποιήσουν την τεχνητή νοημοσύνη των “Γρήγορων Απαντήσεων” για να οργανώσουν το περιεχόμενο της ιστοσελίδας στα wiki με αυτοματοποιημένο τρόπο.

“Αυτά τα νέα προϊόντα είναι άμεσο αποτέλεσμα των σχολίων των δημιουργών μας και η Fandom είναι αφοσιωμένη να παρέχει τη λειτουργικότητα που χρειάζονται για να εξυπηρετούν καλύτερα τις κοινότητές τους,” δήλωσε ο επικεφαλής κοινότητας της Fandom, Brandon Rhea.

Η Fandom φιλοξενεί 45 εκατομμύρια σελίδες wiki, με περισσότερους από 350 εκατομμύρια μοναδικούς επισκέπτες κάθε μήνα.

Συχνές ερωτήσεις:
1. Τι είναι η Fandom;
2. Ποια είναι τα νέα χαρακτηριστικά που θα εισαχθούν στην πλατφόρμα;
3. Ποια είναι η λειτουργία των “Γρήγορων Απαντήσεων”;
4. Ποια είναι η λειτουργία της τεχνητής νοημοσύνης στη διαδικασία ελέγχου εικόνων;
5. Πώς μπορούν οι διαχειριστές των wiki να χρησιμοποιήσουν την τεχνητή νοημοσύνη των “Γρήγορων Απαντήσεων”;
6. Ποιοι είναι οι υπολοιποι χρήστες που μπορούν να απενεργοποιήσουν τις λειτουργίες της τεχνητής νοημοσύνης;
7. Τι δηλώνει ο επικεφαλής κοινότητας της Fandom, Brandon Rhea;
8. Πόσες σελίδες wiki φιλοξενεί η Fandom και πόσους επισκέπτες έχει κάθε μήνα;

Ορισμοί:
– Fandom: Μια διαδικτυακή πλατφόρμα που διαθέτει wiki για πολλούς λάτρεις της φαντασίας.
– Γρήγορες Απαντήσεις (Quick Answers): Λειτουργία που παρέχει συνοπτικές απαντήσεις σε ερωτήματα με μορφή ερωτήσεων και απαντήσεων.
– Τεχνητή Νοημοσύνη: Σύστημα που δίνει στις μηχανές τη δυνατότητα να αντιλαμβάνονται, να αναλαμβάνουν δράση και να μάθουν από την εμπειρία, υποκινούμενο από τα δεδομένα.

Σύνδεσμοι που σχετίζονται:
fandom.com