A HD photo of GrainCorp, a large agricultural business, using artificial intelligence to communicate with its employees during their annual harvest period.

GrainCorp: Η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης για την επικοινωνία με τους εργαζομένους της κατά τη διάρκεια της ετήσιας περιόδου συγκομιδής

Uncategorized xEN

Η εταιρεία GrainCorp πραγματοποιεί δοκιμές με τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης για την επικοινωνία με τους 3000 προσωρινούς εργαζομένους που απασχολεί κατά τη διάρκεια της ετήσιας περιόδου συγκομιδής και έχει σκοπό να εφαρμόσει την τεχνητή νοημοσύνη σε ευρύτερη κλίμακα για την κατανόηση των πελατών και της αλυσίδας εφοδιασμού.

Η Ιzzi Hutchinson, υπεύθυνη εμπειρίας πελατών της εταιρείας, αναφέρει ότι η GrainCorp έχει εφαρμόσει ένα “chatbot βασισμένο στην τεχνητή νοημοσύνη” στην πλατφόρμα Teams της Microsoft για να βοηθήσει τους διευθυντές των ιστοτόπων να επικοινωνούν με τους εργαζόμενους κατά τη διάρκεια της συγκομιδής των σιτηρών και των ελαιοσπόρων.

Ο στόχος του chatbot είναι, από τη μία πλευρά, να απαντάει στις ερωτήσεις των προσωρινών εργαζομένων και από την άλλη πλευρά, να ξεπερνά τυχόν γλωσσικά εμπόδια μεταφράζοντας τις διαδικασίες και τις διαδικασίες που είναι γραμμένες στα αγγλικά σε διάφορες γλώσσες.

Η Hutchinson επισημαίνει ότι το chatbot έχει λάβει θετικά σχόλια για την ευκολία χρήσης του από τους χρήστες καθώς είναι ενσωματωμένο στην πλατφόρμα Teams και δεν απαιτεί νέα εφαρμογή.

Ωστόσο, η Hutchinson αναφέρει ότι η επίδοση του chatbot κατά τη διάρκεια της περιόδου συγκομιδής αποτελούσε μια πρόκληση, αλλά μετά από λίγη εξοικείωση οι διευθυντές των ιστοτόπων κατάλαβαν πώς λειτουργεί και το εκτίμησαν.

Η εταιρεία GrainCorp στην προσπάθεια της να εξασφαλίσει την επιτυχία του chatbot, ζήτησε υποστήριξη από την επικεφαλής της εταιρείας και συμμετείχαν οι διαχειριστές των ιστοτόπων που ενδιαφέρονταν πραγματικά για το προϊόν, συμπεριλαμβανομένων τους στον σχεδιασμό του και ακολούθως πραγματοποιήθηκε το αρχικό πιλοτικό πρόγραμμα.

Η Hutchinson παραδέχθηκε ότι ορισμένες ακόμα δυσκολίες προέκυψαν κατά τη διάρκεια της πιλοτικής φάσης, όπως η ανικανότητα του chatbot να υποδείξει σωστά τον τρέχοντα CEO της εταιρείας. Ωστόσο, η εταιρεία βρήκε τη λύση στο πρόβλημα και προχώρησε στην εξαγωγή διδακτρακίων από αυτήν την εμπειρία προκειμένου να βελτιώσει την απόδοση του chatbot στο μέλλον.

FAQ:

1. Ποια είναι η εταιρεία GrainCorp;
Η GrainCorp είναι μια εταιρεία που ασχολείται με τη συγκομιδή και τον εφοδιασμό σιτηρών και ελαιοσπόρων.

2. Ποια είναι η τεχνητή νοημοσύνη που χρησιμοποιεί η GrainCorp;
Η GrainCorp χρησιμοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη για επικοινωνία με τους προσωρινούς εργαζομένους της κατά την περίοδο συγκομιδής και για την κατανόηση των πελατών και της αλυσίδας εφοδιασμού.

3. Ποιο είναι το chatbot που χρησιμοποιεί η GrainCorp;
Η GrainCorp χρησιμοποιεί ένα “chatbot βασισμένο στην τεχνητή νοημοσύνη” στην πλατφόρμα Teams της Microsoft για επικοινωνία με τους εργαζόμενους κατά τη διάρκεια της συγκομιδής των σιτηρών και των ελαιοσπόρων.

4. Ποιος είναι ο ρόλος του chatbot;
Ο σκοπός του chatbot είναι να απαντάει στις ερωτήσεις των εργαζομένων και να μεταφράζει διαδικασίες και οδηγίες από τα αγγλικά σε διάφορες γλώσσες.

5. Ποια ήταν η επίδοση του chatbot κατά τη διάρκεια της πιλοτικής φάσης;
Κατά τη διάρκεια της πιλοτικής φάσης, η επίδοση του chatbot αντιμετώπισε δυσκολίες, αλλά μετά από εξοικείωση, οι διευθυντές των ιστοτόπων κατάλαβαν το προϊόν και ήταν ικανοποιημένοι με αυτό.

6. Ποια ήταν μια από τις δυσκολίες που αντιμετώπισε η GrainCorp κατά την πιλοτική φάση;
Κατά την πιλοτική φάση, μια από τις δυσκολίες που αντιμετώπισε η GrainCorp ήταν η ανικανότητα του chatbot να αναγνωρίσει σωστά τον τρέχοντα διευθυντή εκτελεστικού διοικητικού συμβουλίου.

7. Υπήρξαν βελτιώσεις στην επίδοση του chatbot;
Ναι, η εταιρεία βρήκε λύση στο πρόβλημα και σχεδιάζει να βελτιώσει την απόδοση του chatbot στο μέλλον.

Definitions:

– Τεχνητή νοημοσύνη: Η τεχνητή νοημοσύνη είναι η ικανότητα μηχανών ή συστημάτων να εκτελούν καθήκοντα που απαιτούν ανθρώπινη νοημοσύνη.

– Chatbot: Το chatbot είναι ένα πρόγραμμα υπολογιστή που χρησιμοποιείται για να αλληλεπιδράσει με ανθρώπους μέσω μηνυμάτων κειμένου ή ήχου.

Related Links:
Ιστοσελίδα GrainCorp